Op zaterdag 5 november speelt onze toneelgroep Kraak drie korte voorstellingen in de kleine zaal van Theater DE KOM in Nieuwegein.
De aanvang van de voorstellingen is 20.30 uur (tot ongeveer 22.00 uur)
De voorstellingen zijn voor iedereen van 10 t/m 100 jaar. Kom je ook?

Op vrijdag 21 oktober  speelt Domino de  korte voorstelling EED   als onderdeel van het Amalyashi festival.

Morgen (vrijdag 14 oktober) houden wij onze ledenvergadering bij Special Arts in Amersfoort.
Het grootste onderwerp zal uiteraard zijn het geplande Theaterfestival Ongekend Talent volgend jaar in Leiden!

“Ik was geroerd door JIJ EN IK EN ALLE ANDEREN van Jordy Dik die de danstechniek van het hart liet zien. “
Marieke van ’t Hoff (Zakelijk directeur | bestuurder bij @introdans
Tiuri’s Comapgnie 21 waren een kleine week geleden te gast op het grootse dans festival van het land in Maastricht,

Fenix theatermakers wil via crowdfunding geld bij elkaar te krijgen voor een personenbus om onze theatermakers veilig en snel naar en van Fenix te vervoeren.

Ze hebben al een donatie van Fonds 1818 en van het Haags Groene Kruis Fonds.

Onze nieuwe lid Theater Tegendraads speelde afgelopen vrijdag 19 september jl  in het programma Holland’s Got Talent.

Heb jij de staande ovatie gezien en het lovende jurycommentaar ook gehoord? #jekanhetterugkijken

Theater Kamak speelde 20 augustus in hun Theater Speelweek-presentatie ‘Silver’. Het was een week met een gouden randje, of een zilveren?

Binnen de vereniging werken verschillende beroepsgroepen samen aan één podiumtraject met onze spelers en dansers met een “lastig talent”. Professionele theatermakers, choreografen,  muzikanten, regisseurs, mensen met een zorgopleiding. Door uitwisseling en intervisies binnen de vereniging wordt de eigen visie scherper, het zicht op eigen handelen verbeterd en uiteindelijk komt dit de spelers en dansers ten goede.

Een van onze leden schreef daar een enthousiast stukje over!

De reden dat onze theatergroep lid wilde worden bij de Vereniging Ongekend Talent

Kijk maar, kijk maar naar mij, ik kijk naar jou, wat zie je ?